Laskentatoimen perusopinnot, lv 2023-2024, verkko-opinnot

Hinta:
450 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Laskentatoimen opintokokonaisuuden suoritettuasi hallitset yritysten ja muiden organisaatioiden talouden kokonaisuuden ja eri näkökulmien väliset yhteydet. Ymmärrät sen, miten erilaiset liiketapahtumat vaikuttavat tilinpäätökseen ja osaat tulkita tilinpäätöksiä. Osaat myös tuottaa laskentatoimen johtamisen avuksi tuottamia mittaristoja ja tulkita niitä suhteessa liiketoimintaan.

Laskentatoimen perusopinnot 30 op lv. 2023-2024
5210102 Laskentatoimen perusteet (6 op)

5210102 Rahoituksen perusteet (6 op)

5210211 Johdon laskentatoimen perusteet (6 op)

5210212 Tilinpäätösanalyysi ja arvonmääritys (6 op)

5210213 Tuloslaskenta ja verotus (6 op)

Opinnot suoritetaan moodle-verkko-oppimisympäristössä itsenäisesti perehtymällä oppimateriaaliin (kirjallinen materiaali, joissakin opintojaksoissa luentotallenteet, harjoitustehtävät) ja palauttamalla oppimistehtäviä ja/tai tekemällä verkkotentti oppimisympäristössä. Opintojaksossa on vaihtoehtoisia suoritusajankohtia, joista voit valita itsellesi sopivan ja suorittaa muutoin opintoja omassa aikataulussa itsenäisesti. Tarkasta yksittäisen opintojakson suoritusajankohdat ja ilmoittautumisaika opintojakson tiedoista. Opintojaksokohtainen opiskeluoikeus on voimassa enintään 31.7.2024 saakka.

Ilmoittautuminen yksittäisille opintojaksoille. Opintokokonaisuuksiin ei voi ilmoittautua

Neuvomme ja opastamme sinua mielellämme jo opintojen suunnittelussa ja kaikissa opintojen vaiheissa. Voit olla yhteydessä sähköpostitse, puhelimitse tai voit varata keskusteluajan kalenterista Teams-etäohjaukseen.

Laskentatoimen perusopintokokonaisuuden suoritettuasi hallitset yritysten ja muiden organisaatioiden talouden kokonaisuuden ja eri näkökulmien väliset yhteydet. Ymmärrät sen, miten erilaiset liiketapahtumat vaikuttavat tilinpäätökseen ja osaat tulkita tilinpäätöksiä. Osaat myös tuottaa laskentatoimen johtamisen avuksi tuottamia mittaristoja ja tulkita niitä suhteessa liiketoimintaan.

Opintokokonaisuus sopii kaikille yritysten ja muiden organisaatioiden taloudesta kiinnostuneille. Kokonaisuus antaa myös valmiuksia erilaisten organisaatioiden johtamisessa tarvittavien talouden työkalujen hallintaan. Laskentatoimen perusopinnot suoritettuasi voit suorittaa Laskentatoimen ja rahoituksen tai Laskentatoimen ja yritysjuridiikan aineopinnot. Laskentatoimen tehtävänä on kerätä tietoa organisaation liiketapahtumista, rekisteröidä tiedot luotettavasti ja laatia niiden pohjalta erilaisia raportteja, joista tunnetuin on tilinpäätös. Laskentatoimi tuottaa informaatiota sekä erilaisten sidosryhmien käyttöön että organisaation oman toiminnan tehokkuuden ja kannattavuuden varmistajana.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

Ilmoittautuminen yksittäisille opintojaksoille. Yksittäisen opintojaksojen hinta on 15€/opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton

Opintojaksot ovat joustavasti tarjolla lukuvuoden aikana ja voit aloittaa opinnot itsellesi sopivana ajankohtana. Opintojaksossa on vaihtoehtoisia suoritusajankohtia, joista voit valita itsellesi sopivan ja suorittaa muutoin opintoja omassa aikataulussa itsenäisesti. Joisssakin opintojaksoissa toteutus on vain syys- tai kevätlukukaudella. Tarkasta yksittäisen opintojakson suoritusajankohdat ja ilmoittautumisaika opintojakson tiedoista. Opintojaksokohtainen opiskeluoikeus on voimassa enintään 31.7.2024 saakka.

Suomi

Ei sähköistä ilmoittautumista

Opintokokonaisuuteen ei voi ilmoittautua, vaan ilmoittautuminen tehdään opintojaksoittain.

Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta (hae opintojakson nimellä).