Kirjallisuuden peruskurssi, luentokurssi, syksy 2023

Hinta:
75 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Tämä opintojakso kuuluu valinnaisena opintojaksona Kulttuurintutkimuksen opintokokonaisuuteen, Englannin kielen ja kulttuurin perusopintoihin ja Ruotsin kielen perusopintoihin (humanistiset tieteet).

Kurssi käsittelee kirjallisuudentutkimuksen lähtökohtia ja kirjallisuusanalyysin keskeisiä käsitteitä.

Suoritustavat:

1) Luentokurssi syyslukukaudella Joensuun kampuksella.

2) Kirjatentti. Suoritetaan sähköisenä Exam-tenttinä: ks. tarkemmin Exam-tenttiohjeet.  Opintojakson tenttiminen kirjatenttinä mahdollista koko lukuvuoden.

Oppimateriaali:

• Kirjatentti: ALANKO ja KÄKELÄ-PUUMALA (toim.), Kirjallisuudentutkimuksen peruskäsitteitä, s. 64– 289 ja MÄKIKALLI ja STEINBY (toim.), Johdatus kirjallisuusanalyysiin.
  • Luentokurssi: Kurssilla ilmoitettu oheismateriaali

Opintojaksosta toteutetaan toisen asteen sopimusoppilaitosten opiskelijoille yhteistyönä luentokurssi 2122112a Kirjallisuuden peruskurssi (2 op). Opintojakso on täydennettävissä 5 opintopisteen laajuiseksi opiskelijan aloittaessa yliopisto-opinnot 3 opintopisteen kirjatentillä.

Tutustu opintojaksoon ja sen aikatauluihin Peppi-oppaassa (HUOM. aukeaa uuteen välilehteen).

Suoritustavat:

Luentokurssi. Luentokurssi voidaan toteuttaa joko lähi- tai online-opetuksena. Luentojen ja oheismateriaalin perusteella laadittu oppimispäiväkirja.

Oppimateriaali:

Luentokurssi: Kurssilla ilmoitettu oheismateriaali

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alta.

Päiväopetus
Kellonajasta riippumaton

Luentokurssi voidaan toteuttaa joko lähi- tai online-opetuksena.

Suomi

Luentokurssin opetuskieli on suomi.

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset "Ilmoittaudu koulutukseen"-linkistä. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä ostoskoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Maksa opinnot. Saat sähköpostiisi maksulinkin. Maksamalla vahvistat ilmoittautumisen. Maksulinkki on aktiivinen 24 tuntia. Maksun jälkeen saat kaksi erillistä vahvistusviestiä, yksi ilmoittautumispalvelusta ja toinen Paytrail-palvelusta.

III Ohjeet opintojen aloittamiseen tulevat sähköpostiisi seitsemän päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa maksulinkkiä tai muita viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-08-08 09:00