Kestävä liiketoiminta ja yhteiskunta, lv. 2023-2024 monimuoto-opinnot

25 opintopistettä
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Liiketalous ja kansainvälisyys, Juridiikka ja yhteiskunta
Toteutusmuoto:
Monimuoto, Verkko-opetus, Etäopetus
Hinta:
300 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Kestävä liiketoiminta ja yhteiskunta on monitieteinen kokonaisuus, jossa käsitellään kestävän talouden mahdollisuuksia ja haasteita liiketalouden, ympäristön ja lainsäädännön näkökulmista.

Opiskelija perehtyy kiertotalouden ilmiöihin, luonnonvarojen kestävään käyttöön ja kiertotalouden liiketoimintamalleihin.

Opintojen jälkeen opiskelija osaa soveltaa kestävyys- näkökulmia yritysten, julkisten organisaatioiden ja yhteisöjen toiminnassa, tunnistaa vastuullisen liiketoiminnan mahdollisuuksia ja ymmärtää, miten kestävä talous muuttaa yhteiskunnallista keskustelua.
Opinnot antavat valmiuksia toimia kestävän talouden asiantuntijana ja kehittäjänä yrityksissä, julkisorganisaatioissa, yhteisöissä ja yrittäjänä.

Itä-Suomen yliopiston Avoin yliopisto järjestää Kestävä liiketoiminta ja yhteiskunta opinnot monimuoto-opintoina. Opetus on Itä-Suomen yliopiston opetussuunnitelman mukaista ja opetuksesta vastaavat kauppatietieteiden, ympäristöpolitiikan ja oikeusteiden opettajat. Opintoja voi opiskella avoimessa yliopistossa jokainen, opiskelijan peruskoulutuksesta ja iästä riippumatta.

Suorita vähintään 25 op seuraavista:

Vastuullinen liiketoiminta 6 op

Sustainable and Responsible Tourism Business 5 op

Ympäristöpolitiikan perusteet 3 op

Kiertotalous yhteiskunnallisena muutoksena 3 op

J: Kiertotalouden oikeus 5 op

J: Ympäristöoikeuden perusteet 5 op

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Opintokokonaisuuksiin ei voi ilmoittautua. Ilmoittautuminen tehdään opintojaksoittain. Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta.

Neuvomme ja opastamme sinua mielellämme jo opintojen suunnittelussa ja kaikissa opintojen vaiheissa. Voit olla yhteydessä sähköpostitse, puhelimitse tai voit varata keskusteluajan kalenterista Teams-etäohjaukseen.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alta.

Kellonajasta riippumaton
Päiväopetus

Osa opintojaksoista on joustavasti tarjolla koko lukuvuoden aikana ja voit aloittaa opinnot itsellesi sopivana ajankohtana. Joissakin opintojaksoissa toteutus on vain syys- tai kevätlukukaudella. Tarkasta yksittäisen opintojakson opetus- ja suoritusajankohdat, suoritustapa ja ilmoittautumisaika opintojakson tiedoista. Opintojaksokohtainen opiskeluoikeus on voimassa enintään 31.7.2024 saakka.

Suomi
Englanti

Opintokokonaisuudessa on suomenkielisiä ja englanninkielisiä opintojaksoja.

Ei sähköistä ilmoittautumista

Opintokokonaisuuteen ei voi ilmoittautua, vaan ilmoittautuminen tehdään opintojaksoittain 15 e/op. Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta.