Kemian aineopinnot, lv. 2023-2024

Hinta:
525 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Kemian opinnoissa opiskelija oppii kemian teoriaa, tutkimus- ja laboratoriomenetelmien perusteita sekä uuden kemian tutkimukseen perustuvaa tietoa.

Suoritettuaan opintokokonaisuuden opiskelija (1) tuntee kemian eri osa-alueiden teoriaa, (2) osaa työskennellä laboratoriossa kemian työskentelymenetelmiä hyödyntäen ja (3) hallitsee tieteellisen raportoinnin perusteet.

Edeltävyydet: Kemian perusopinnot, 25 op

Kohderyhmä: Luonnontieteistä, kemiasta sivuaineena ja alan opetustehtävistä kiinnostuneet sekä ammatillisen osaamisen kehittämiseksi.

Opinnot sisältävät luentokurssien lisäksi sekä ohjatusti, että itsenäisesti tehtäviä laboratoriotöitä kemian opetuslaboratoriossa. Opetus järjestetään Joensuussa. Opinnot toteutetaan lähi- ja monimuoto-opintoina.

Opintokokonaisuus (35 op) koostuu seuraavista opintojaksoista:

valitse oikea aineopintojen töiden laajuus, jotta vaadittu aineopintojen laajuus 35 opintopistettä täyttyy.

Kemian aineenopettajan aineopintoihin sisältyvät myös seuraavat opintojaksot. Opinnot edellyttävät suoritettuja opettajan pedagogisia opintoja 60 op.

Opintojaksojen tavoitteet, sisällöt ja aikataulut löytyvät Pepin -oppaasta. Opintojaksojen nimet vievät oppaaseen.

Opintoihin ilmoittaudutaan olemalla yhteydessä koulutussihteeriin, Krista Reiman, krista.reiman@uef.fi, puh. 050 471 8694.

HUOM! Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Opintokokonaisuuteen ei voi ilmoittautua. Ilmoittautuminen alkaa syksyn 2023 opintoihin 7.8.2023 klo 9:00 ja kevään 2024 opintoihin 22.11.2023 klo 9:00 ja päättyy 2 viikkoa ennen opintojakson alkua.

Ilmoittaudu yksittäisille opintojasoille.Yksittäisen opintojakson hinta on 15 € / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit. Jos opintojakson opetukseen voi ilmoittautua jatkuvasti, opiskeluoikeusaika on maksimissaan 1.8. - 30.7.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Päiväopetus
Suomi