Venäjä 1, etäopetus, syksy 2023

Hinta:
60 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Sisältö: Opintojaksolla harjoitellaan tavoitteissa mainittuja viestintätilanteita ja näissä tilanteissa tarvittavaa sanastoa, fraaseja ja rakenteita. Kurssin työmuotoina ovat lyhyet luennot, pari- ja ryhmäharjoitukset sekä ohjattu itseopiskelu.

Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa venäjän aakkoset ja kaunokirjaimet, tervehtiä, esittäytyä ja hyvästellä, tuntee tavallisimmat kohteliaisuusilmaisut, osaa esittää kysymyksiä, asioida kahvilassa, kysyä ja neuvoa tietä sekä kertoa itsestään, perheestään, opiskelustaan ja harrastuksistaan. Opiskelija osaa käyttää näissä tilanteissa tarvittavia venäjän kielen rakenteita.

Katso yleinen tallenne opintojen aloittamiseen avoimessa yliopistossa (kesto n. 6 min).

Toteutus- ja suoritustavat: Osallistuminen etäopetukseen, opintojaksoon kuuluvat tehtävät sekä loppukokeen suorittaminen hyväksytysti.
Kurssia varten tulee varata 108 tuntia. Opintojaksolla on esim. lyhyitä luentoja, pari- ja ryhmäharjoituksia sekä ohjattua itseopiskelua. Kontaktiopetusta on enintään 48 tuntia (Osallistumisvelvoite 50 %) ja sen lisäksi itsenäistä työskentelyä noin 60 tuntia. Kurssi etenee nopeasti ja asioiden omaksuminen edellyttää kontaktiopetukseen osallistumisen lisäksi säännöllistä itseopiskelua. Kurssipaikan varmistaminen edellyttää osallistumista ensimmäiselle tapaamiskerralle, jossa käydään läpi kurssikohtaiset käytännön järjestelyt.

Aikataulu: 12.9.-7.12. Etäluennot tiistaisin ja torstaisin klo 14-16. Aloitusluento ti 12.9. klo 14-16 on pakollinen kaikille.

Avoimen yliopiston opiskelijoille on varattu kymmenen opiskelijapaikkaa. Avoimen yliopiston opiskelijat ovat samassa opetuksessa tutkinto-opiskelijoiden kanssa.

Oppimateriaali: Pora! 1, Venäjää aikuisille,Marja Jegorenkov, Sirpa Piispanen, Otava 2012 tai uudempi painos. Opintojaksolla käsitellään oppikirjan kappaleet 1–5. Lisäksi opettajan jakama materiaali tai verkkoaineisto

Lisätietoja ja opetusaikataulut löytyvät Peppi-opinto-oppaasta.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15 € / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023 - 2024.
Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.
Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​
Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Päivä- ja iltaopetus
Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset "Ilmoittaudu koulutukseen"-linkistä. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä ostoskoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Maksa opinnot. Saat sähköpostiisi maksulinkin. Maksamalla vahvistat ilmoittautumisen. Maksulinkki on aktiivinen 24 tuntia. Maksun jälkeen saat kaksi erillistä vahvistusviestiä, yksi ilmoittautumispalvelusta ja toinen Paytrail-palvelusta.

III Ohjeet opintojen aloittamiseen tulevat sähköpostiisi kymmenen päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opinto-oikeuden alkaessa.

Mikäli et saa maksulinkkiä tai muita viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-08-08 09:00