Urheiluravitsemuksen aineopinnot, verkko-opinnot, lv. 2023-2024

Hinta:
450 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Urheiluravitsemuksen aineopinnoissa syvennytään urheiluravitsemukseen useasta eri näkökulmasta tieteelliseen tietoon pohjautuen, mm. urheiluravitsemuksen optimointiin, soveltavaan urheiluravitsemusfysiologiaan, urheiluravitsemustutkimukseen ja -ohjaukseen. Teoriatiedon syventämisen lisäksi opinnoissa painotetaan vahvasti käytännönläheisyyttä.

Aineopinnot suoritettuaan opiskelija:

• on syventynyt urheiluravitsemukseen tutkimustietoon pohjautuen
  • osaa soveltaa urheiluravitsemuksen teoriatietoa monipuolisesti myös käytäntöön

Urheiluravitsemuksen aineopinnot ovat aikataulutettuja verkko-opintoja. Opintojaksot toteutuvat lukuvuonna 2023-2024 alla olevina ajankohtina.

Opintokokonaisuuteen kuuluvat opintojaksot:

Urheiluravitsemuksen optimointi 5 op (1.9.- 20.10.2023)

Ravintolisät urheilussa 3 op (23.10.- 13.12.2023)

Urheiluravitsemusohjaus 3 op (8.1.- 15.3.2024)

Soveltava urheilu- ja urheiluravitsemusfysiologia 5 op (8.1.- 15.3.2024)

Urheilija sosiaalisena toimijana urheiluyhteisössä 4 op (18.3.- 31.5.2024)

Urheiluravitsemuksen syventävä lopputyö 10 op (1.9.-13.12.2023) TAI (8.1.-31.5.2024) Opintojakso suoritetaan aineopintojen viimeisenä opintojaksona.

Huom! Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Syksyn opintojaksoille ilmoittautuminen alkaa 1.8.2023 klo 9 ja kevään opintojaksoille voi ilmoittautua marraskuussa 2023, tarkka ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Katso yleinen tallenne opintojen aloittamiseen avoimessa yliopistossa (kesto n. 5 min).

Opintojaksot sisältävät erilaajuisia ja -tyyppisiä tehtäviä, jotka etenevät tietyn aikataulun mukaisesti. Opinnoissa käytetään verkko-oppimisympäristö Moodlea. Opintojesi suunnitteluvaiheessa, tutustuthan opintojaksokohtaisiin aikatauluihin, suoritustapoihin sekä tarvittaviin edeltäviin opintoihin ja huomioi kunkin opintojakson viimeinen ilmoittautumispäivä. Saat aina apua opintojen suunnitteluun ja aikataulutukseen oppiaineen suunnittelijalta ja koulutussihteeriltä (ks. yhteystiedot).

Edeltävät opinnot: Urheiluravitsemuksen perusopinnot. Aineopintojen aloittamisen edellytyksenä on, että perusopintokokonaisuus on suoritettu kokonaan. Tämä koskee myös yksittäisille opintojaksoille ilmoittautumista. Aiemmat opinnot tarkistetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja maksulinkki kullekin opintojaksolle lähetetään vasta tarkistuksen jälkeen.

Aineopinnot suoritettuaan opiskelija:

• on syventynyt urheiluravitsemukseen tutkimustietoon pohjautuen

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alta.

Kellonajasta riippumaton

Katso kunkin opintojakson toteutusajankohta.

Suomi

Ei sähköistä ilmoittautumista

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Syksyn jaksoille ilmoittautuminen alkaa 1.8.2023 klo 9.