Johtamisen perusopinnot, lv 2023-2024, verkko-opinnot

Kampus tai kaupunki:
Joensuu
Kategoria:
Liiketalous ja kansainvälisyys, Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Verkko-opetus, Itsenäinen opiskelu
Hinta:
390 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Johtamisen opinnoissa opiskelija perehtyy organisaatioihin, niiden johtamiseen ja johtajuuteen. Ihmisten ja asioiden johtamista opiskellaan mm. esimiestyön ja asiantuntijaorganisaation ja osaamisen näkökulmista. Opinnoissa käsitellään myös muutosjohtamista, kilpailustrategioita sekä johtamista tukevia analysointimalleja.

Opintojen jälkeen osaat soveltaa johtamisen peruskäsitteitä liiketoimintaan ja tunnet vastuullisen liiketoiminnan ja sen johtamisen periaatteet. Voit perehtyä osuustoiminnan tai kansainvälisen liiketoiminnan näkökulmiin tai oman osaamisesi tuotteistamiseen.

Johtamisen sivuaine sopii kaikille yritysten ja muiden organisaatioiden johtamisesta kiinnostuneille. Opinnot antavat valmiuksia toimia erilaisissa asiantuntija-, kehittämis- ja johtamistehtävissä sekä yrittäjänä.

Johtamisen perusopinnoista on mahdollista edetä sivuainekokonaisuuteen johtamisen aineopinnot.

Itä-Suomen yliopiston Avoin yliopisto järjestää johtamisen perusopinnot verkko-opintoina. Opetus on Itä-Suomen yliopiston kauppatieteiden opetussuunnitelman mukaista ja opetuksesta vastaavat Joensuun ja Kuopion kampusten opettajat. Kauppatieteiden opintoja voi opiskella avoimessa yliopistossa jokainen, opiskelijan peruskoulutuksesta ja iästä riippumatta. Opintoihin ei pääosin sisälly pakollista lähiopetusta.

Voit suorittaa sinua kiinnostavia yksittäisiä opintojaksoja.

Jos haluat suorittaa Johtamisen perusopinnot opintokokonaisuuden, silloin suoritat Johtamisen perusteet opintojakson ja lisäksi seuraavista opintojaksoista niin, että vähimmäislaajuus 25 op täyttyy.

Opintojaksot 2023-2024  (26 - 30 op)

Pakollinen opintojakso:

5210104 Johtamisen perusteet 6 op

Valitaan vähintään 19 op seuraavista:

5211212 International Business 6 op

5213225 Muutoksen johtaminen 6 op

5215207 Oman osaamisen tuotteistaminen 2 op

5211239 Luottamus ja johtajuus 6 op

5213216 Vastuullinen liiketoiminta 6 op

5213214 Organisaatioviestintä 6 op

5210202 Strategic Management 6 op
5211241 Strateginen vähittäiskaupan johtaminen 6 op
5210201 Henkilöstöjohtaminen 6 op

5213215 Tiimien johtaminen 6 op

5211237 Arvopohjainen liiketoiminta ja osuustoiminnan idea 6 op

Sustainable co-operative business model 6 op

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Opintokokonaisuuteen ei voi ilmoittautua. Ilmoittautuminen tehdään opintojaksoittain 15 e/op. Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta.

Neuvomme ja opastamme sinua mielellämme jo opintojen suunnittelussa ja kaikissa opintojen vaiheissa. Voit olla yhteydessä sähköpostitse, puhelimitse tai voit varata keskusteluajan etäohjaukseen

Katso ohjeita opiskeluun avoimessa yliopistossa

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Yksittäisen opintojaksojen hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot.

Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit. Jos opintojakson opetukseen voi ilmoittautua jatkuvasti, opiskeluoikeusaika on 1.8. - 30.7.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton

Pääosa opintojaksoista on joustavasti tarjolla koko lukuvuoden aikana ja voit aloittaa opinnot itsellesi sopivana ajankohtana. Joissakin opintojaksoissa toteutus on vain syys- tai kevätlukukaudella. Opintojaksossa on vaihtoehtoisia suoritusajankohtia, joista voit valita itsellesi sopivan ja suorittaa muutoin opintoja omassa aikataulussa itsenäisesti. Tarkasta yksittäisen opintojakson suoritusajankohdat ja ilmoittautumisaika opintojakson tiedoista. Opintojaksokohtainen opiskeluoikeus on voimassa enintään 31.7.2024 saakka.

Suomi
Englanti

Ei sähköistä ilmoittautumista

Opintokokonaisuuteen ei voi ilmoittautua, vaan ilmoittautuminen tehdään opintojaksoittain 15 e/op. Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta.