Johtaminen, aineopinnot, lv. 2023-2024

30 opintopistettä
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Liiketalous ja kansainvälisyys, Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Verkko-opetus, Etäopetus, Itsenäinen opiskelu
Hinta:
450 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Johtamisen aineopintokokonaisuudessa käsitellään organisaation ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan jatkuvaa kehittämistä. Johtamisen opinnoissa keskeisiä teemoja ovat yritysten ja yhteisöjen rakentuminen ja kehittäminen, yhteisöjen moninaisuus ja vastuullinen johtaminen sekä vuorovaikutus ja viestintä johtamisessa ja muutostilanteissa.

Johtamisen aineopintokokonaisuuteen tulee suorittaa johtamisen perusopinnot tai johtamisen ja markkinoinnin perusopinnot sekä Johtamisen aineopinnot, yhteensä vähintään 60 op. Perusopinnot tulee suorittaa ennen aineopintojen suorittamista. Perusopintoihin suoritettu opintojakso ei voi enää sisältyä aineopintoihin.

Itä-Suomen yliopiston Avoin yliopisto järjestää johtamisen aineopinnot verkko-opintoina. Opetus on Itä-Suomen yliopiston kauppatieteiden opetussuunnitelman mukaista ja opetuksesta vastaavat Joensuun ja Kuopion kampusten opettajat. Kauppatieteiden opintoja voi opiskella avoimessa yliopistossa jokainen, opiskelijan peruskoulutuksesta ja iästä riippumatta. Opintoihin ei pääosin sisälly pakollista lähiopetusta.

Voit suorittaa sinua kiinnostavia yksittäisiä opintojaksoja.

Jos haluat suorittaa Johtaminen aineopintokokonaisuuden 60 op, silloin suoritat Johtaminen ja markkinointi perusopinnot tai Johtaminen perusopinnot (väh. 25 op) ja lisäksi valitset seuraavista opintojaksoista niin, että aineopintojen vähimmäislaajuus 60 op täyttyy. Perusopinnot tulee suorittaa ennen aineopintojen suorittamista. Perusopintoihin suoritettu opintojakso ei voi enää sisältyä aineopintoihin.

Opintojaksot lv. 2023-2024:

Valitaan vähintään 30 op seuraavista:

Vastuullinen liiketoiminta 6 op

Henkilöstöjohtaminen 6 op

Muutoksen johtaminen 6 op

Organisaatioviestintä 6 op

Strategic Management 6 op

Tiimien johtaminen 6 op

Arvopohjainen liiketoiminta ja osuustoiminnan idea 6 op

Sustainable co-operative business model 6 op

Luottamus ja johtajuus 6 op

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Opintokokonaisuuksiin ei voi ilmoittautua. Ilmoittautuminen tehdään opintojaksoittain. Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta.

Neuvomme ja opastamme sinua mielellämme jo opintojen suunnittelussa ja kaikissa opintojen vaiheissa. Voit olla yhteydessä sähköpostitse, puhelimitse tai voit varata keskusteluajan etäohjaukseen.

Katso ohjeita opiskeluun avoimessa yliopistossa

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Yksittäisen opintojaksojen hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot.

Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit. Jos opintojakson opetukseen voi ilmoittautua jatkuvasti, opiskeluoikeusaika on 1.8. - 30.7.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton

Opintojaksot ovat pääoin joustavasti tarjolla lukuvuoden aikana ja voit aloittaa opinnot itsellesi sopivana ajankohtana. Opintojaksossa on vaihtoehtoisia suoritusajankohtia, joista voit valita itsellesi sopivan ja suorittaa muutoin opintoja omassa aikataulussa itsenäisesti.

Tarkasta yksittäisen opintojakson suoritusajankohdat ja ilmoittautumisaika opintojakson tiedoista.

Opintojaksokohtainen opiskeluoikeus on voimassa enintään 31.7.2024 saakka.

Suomi
Englanti

Ei sähköistä ilmoittautumista

Opintokokonaisuuteen ei voi ilmoittautua, vaan ilmoittautuminen tehdään opintojaksoittain 15 e/op. Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta."