yleisöä epäterävänä

UEF Startup Day saapuu Joensuun kampukselle 19.9.2023

Itä-Suomen yliopisto järjestää UEF Startup Day -yrittäjyystapahtuman Carelia-rakennuksen ala-aulassa (Yliopistokatu 4) Joensuun kampuksella tiistaina 19.9. klo 11–14.

Tapahtumassa esitellään inspiroivia ja mielenkiintoisia esimerkkejä, miten Itä-Suomen yliopiston opiskelijoiden ja tutkijoiden osaamisesta voi syntyä liiketoimintaa. UEF Startup Day on jatkoa Kuopiossa tammikuussa 2023 pidetylle ensimmäiselle UEF Startup -iltapäivälle.

Tällä kertaa tapahtumassa ovat esillä muun muassa Start Me Up 2023 -liikekilpailussa palkittu uudenlaista kylmäröntgenteknologiaa kehittävä ColdXRay, äänenkäytön valmennusta tarjoava VoiceFit Oy, rakennusteollisuuteen kestävän kehityksen mukaisia materiaalihankintoja edesauttava alustapalvelu Materialisting Oy sekä metsäalanopiskelijoiden perustama osuuskunta Metsäopiskelijoiden Osuusmetsä. Luvassa on myös tietoiskuja yliopiston tarjoamista yrittäjyyspalveluista ja -opinnoista.

UEF Startup Dayn ohjelma ja aikataulu julkaistaan lähempänä tapahtuman ajankohtaa tapahtumasivulla.

Tapahtuman kieli on pääosin suomi. Pitchit ja materiaalit pidetään osittain englanniksi.

Tule paikalle kuuntelemaan kiinnostavia esittelyjä Itä-Suomen yliopistoon liittyvästä yrittäjyydestä!