Tutkijoiden yö

Tiedettä ja komiikkaa Tutkijoiden yössä etäyhteyksin

Itä-Suomen yliopiston Tutkijoiden yö sukeltaa komiikan ja tieteen syövereihin suorana lähetettävässä verkkolähetyksessä perjantaina 27. marraskuuta klo 19 alkaen.

Luvassa on stand upin naurattavaa taikaa sekä tieteentekemisen uusimpia tuulia uusin tavoin esitettynä.

Illan aikana kurkistetaan matkailun muuttuvaan maailmaan, käydään kaupunkiympäristön hämärillä rajapinnoilla ja murretaan koulujen opetussuunnitelman sukupuolittuneita rakenteita.

Kiinnostavista tutkimusaiheestaan pitchaavat digitaalisen matkailuliiketoiminnan tutkimuspäällikkö Juho Pesonen, yliopisto-opettaja Jani Karhu sekä nuorempi tutkija Salla Myyry.

Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin.

Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Kerro Jotain Uutta -stand up klubin kanssa.

Tutkijoiden yö on suuri eurooppalainen tiedetapahtuma, jossa tiede ja tutkimus avaavat ovensa suurelle yleisölle. Tapahtumaa aikana tutkijat esittelevät työtään ja tutkimuksia sekä vastaavat yleisön kysymyksiin.

Tuottaja Anne Heikkinen, 050 563 5798, anne.heikkinen(at)uef.fi

Illan ohjelma