Nainen, jolla on kasvomaski

Rantakylän normaalikoulussa koronavirustartunta, Siun sote on yhteydessä altistuneisiin viimeistään huomenna

Rantakylän normaalikoulussa Joensuussa on todettu koronavirustartunta. Altistumiset ovat tapahtuneet viime perjantain ja tämän viikon maanantain aikana. Alustavan arvion mukaan koronavirustartunnalle altistuneita henkilöitä Rantakylän normaalikoulussa on noin 20. Asianosaisia on tiedotettu, ja Siun sote on puhelimitse yhteydessä kaikkiin altistuneisiin tämän tai huomisen päivän aikana.

Koulun muiden oppilaiden tai henkilökunnan ei katsota altistuneen koronavirukselle, sillä he eivät ole olleet lähikontaktissa koronavirukseen sairastuneen henkilön kanssa. Heidän koulutyönsä jatkuu siis normaalisti.