Tohtorinhattu

Kuopion kampuksen tohtoripromootio pidetään 25.-27.9.2020

Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampuksen tohtoripromootio siirretään koronavirusepidemian vuoksi pidettäväksi 25.-27.9.2020. Promootio oli alun perin määrä järjestää kesäkuussa.

Promootioon on ilmoittautunut 156 yliopistosta valmistunutta tohtoria. Ilmoittautumisaikaa oli helmikuun loppuun. Ilmoittautuneille lähetetään sähköinen lomake, jolla he voivat vahvistaa osallistuvansa promootioon syyskuussa tai perua osallistumisensa. Osallistumismaksun saa takaisin, jos osallistumisen peruu 15.4.2020 mennessä.

Ilmoittautuminen avataan mahdollisesti uudelleen huhti-toukokuussa. Ohjelmaa ja muita tietoja päivitetään promootion verkkosivuille osoitteeseen www.uef.fi/promootio .

Promootiokoordinaattori Kirsi Bykachev, kirsi.bykachev(at)uef.fi, p. 050 3634819