Nainen, jolla on kasvomaski

Itä-Suomen yliopisto jatkaa etäopetus- ja etätyösuositustaan tammikuun loppuun saakka vaikeana jatkuvan koronatilanteen vuoksi. Vain välttämätön lähiopetus järjestetään kampuksella ja lähiopetukseen osallistuvien edellytetään käyttävän maskia. FFP2-maskeja tulee saataville lähiopetustilanteisiin.

Yliopiston järjestämissä tilaisuuksissa (yleisötilaisuudet, luennot, tentit, jne.) noudatetaan Itä-Suomen aluehallintoviraston yleisötilaisuuksia koskevia rajoituksia eikä niitä voi kiertää koronapassilla. Tällä hetkellä yleisötilaisuuksien osallistujamäärä on rajoitettu 50 henkilöön. Aluehallintoviraston odotetaan tekevän uusia päätöksiä myöhemmin tällä viikolla ja niiden vaikutuksista yliopiston toimintoihin tiedotetaan erikseen.

Avainsanat