Hyvinvointialueiden webinaarisarja.

#smartforgoodSOTE: Sote-johtamisen webinaarisarja - ihmisiä, tietoa ja taloutta

Ihmiset, tieto ja talous ovat hyvinvointialueiden onnistumisen näkökulmasta kriittisimmät tekijät. Itä-Suomen yliopiston webinaarisarjassa tarkastellaan sote-integraatiota ja näitä kriittisiä tekijöitä yliopiston tieteenalojen, sosiaali- ja terveyshallintotieteen, sosiaali- ja terveydenhuollon tiedonhallinnan sekä terveystaloustieteen näkökulmasta. Kaikille aiheesta kiinnostuneille suunnatuissa tilaisuuksissa kuullaan sosiaali- ja terveysjohtamisen laitoksen (STJ)  asiantuntijapuheenvuoroja ja käydään keskusteluja teemoista. Tilaisuudet ovat kestoltaan 60–90 min. Varaa jo päivämäärät kalenteriisi maksuttomiin tilaisuuksiin!

OHJELMA:

21.3. klo 9: Sote-integraation vaikuttavuuden arviointi (Professorit Miika Linna ja Ismo Linnosmaa)

10.5. klo 9: Yhteensovittava johtaminen sote-integraation mahdollistajana (Professori Harri Laihonen ja projektitutkija Kirsi Ilola)

5.9. klo 9: Sote-tietotuotanto ja tiedolla johtaminen (Professori Ulla-Mari Kinnunen)

25.10. klo 9: Työntekijänä ja johtajana Sote-muutoksessa (Professori Sanna Laulainen)

7.11. klo 9: Asiakas- ja potilasturvallisuuden tiedonhallinta (Professori Hanna Kuusisto)

Tutustu myös #smartforgoodLIVE virtuaalisiin aamukahveihin.