UEF liput lipputangoissa

Heini Koskenvuori Itä-Suomen yliopiston talous- ja rahoitusjohtajaksi

Itä-Suomen yliopiston talous- ja rahoitusjohtajaksi on valittu kauppatieteen maisteri Heini Koskenvuori Kuopiosta.

Talous- ja rahoitusjohtaja vastaa yliopiston talouden suunnittelusta, toimintojen kehittämisestä ja raportoinnista. Tehtäviin kuuluvat talousarvioon, tilinpäätökseen sekä varainhoitoon ja rahoitukseen liittyvät tehtävät. Talous- ja rahoitusjohtaja toimii talouspalveluyksikön esimiehenä, yliopistopalvelujen johtoryhmän jäsenenä ja asiantuntijana yliopiston johtoryhmässä.

Koskenvuori aloitti työnsä yliopistolla 11.12.2019. Nykyinen talousjohtaja Matti Paavonsalo siirtyy eläkkeelle 1.3.2020.

Heini Koskenvuori on työskennellyt Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin laskentapäällikkönä ja controllertiimin esimiehenä vuodesta 2011 alkaen ja sitä ennen sairaanhoitopiirin laskentaekonomina (2005–2010) ja controllerina Fortum Power and Heat Oy:ssä (2002–2004).

Heini Koskenvuoren painolaatuinen valokuva

Heini Koskenvuori