UEFin ilmapalloja

Hae yliopistoon -päivät etätoteutuksena – UEFin koulutukset esillä verkossa

Itä-Suomen yliopiston Hae yliopistoon -päivät järjestetään tänä vuonna etätoteutuksena kahtena päivänä; maanantaina 9.11. klo 9.00–15.00 ja perjantaina 13.11. klo 10.00–15.00.

Hae yliopistoon -päivillä esitellään UEFin koulutustarjontaa ja ajankohtaisia hakemiseen liittyviä asioita. Maanantaina 9.11. julkaistaan Itä-Suomen yliopiston Youtube-tilillä kaikkien hakukohteiden valintainfot tallenteena. Videot ovat hakijoiden käytettävissä aina kevään 2021 valintoihin saakka.

Opinto-ohjaajille ja rehtoreille järjestetään Hae yliopistoon -päivien yhteydessä ajankohtaiskatsaus ja hakuinfo.

Uutena avauksena hakijoilla on myös mahdollisuus kysellä korkea-asteen valinnoista Itä-Suomen yliopiston akateemiselta rehtorilta Tapio Määtältä.

Hae yliopistoon -päivillä on mahdollisuus kuulla ja kysellä myös UEF-lähettiläiden kokemuksia yliopistossa opiskelusta sosiaalisen median kautta. UEF-lähettiläät ovat opiskelijoita, jotka kertovat yliopiston koulutustarjonnasta ja opiskelijan arjesta eri tapahtumissa, kouluvierailuilla ja sosiaalisessa mediassa pitkin vuotta.

Hae yliopistoon -päivien ohjelmat

Lue lisää UEF-lähettiläistä

suunnittelija Jouko Holopainen, p. 044 7163623, jouko.holopainen(at)uef.fi

rekrytointipäällikkö Marko Junkkarinen, p. 050 543 8528, marko.junkkarinen(at)uef.fi