UEFin liput.

Fuksikyselyssä selvitettiin ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden mielipiteitä opintojen aloittamisesta

Itä-Suomen yliopistossa vuonna 2019 opintonsa aloittaneille opiskelijoille suunnattu Fuksikysely toteutettiin eLomake-verkkokyselylomakkeella keväällä 2020. Yliopisto sai opiskeluolosuhteistaan keskiarvoksi 8,5 (8,5 vuonna 2018) ja houkuttelevuudestaan 8,3 (8,3 vuonna 2018) asteikolla 4–10.

Kyselyissä selvitettiin ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden mielipiteitä ja kokemuksia opintopolustaan yleensä, opetuksesta ja oppimisesta, opintojen suunnittelusta ja ohjauksesta, kiusaamiskokemuksista, hyvinvoinnista ja opiskeluympäristöstä.

Kyselyn tulokset ja kehittämistoimenpiteet käydään läpi yliopistopalvelujen ja tiedekuntien välisissä työryhmissä.

Lisätietoa:
Fuksikysely 2019: rekrytointipäällikkö Marko Junkkarinen, opintopalvelut, marko.junkkarinen(at)uef.fi