Café Smartin grafiikka.

Etätiedekahvila 12.5. - Millaista uutta osaamista verkkovuorovaikutus vaatii?

Itä-Suomen yliopiston ensimmäisessä virtuaalisesti järjestettävässä Cafe Smart -tiedekahvilassa puhutaan etätyöstä, verkossa tapahtuvasta vuorovaikutuksesta ja jatkuvasta oppimisesta.

Teknologiavälitteisestä vuorovaikutuksesta on tullut monelle meistä arkea, kun etätyön tekeminen on lisääntynyt räjähdysmäisesti koronakriisin aikana. Kuinka sujuvasti sukellamme sähköpostin, Skypen, Teamsin ja Zoomin kautta tapahtuvan vuorovaikutuksen aaltoihin? Entä millaista uutta osaamista verkkovuorovaikutus vaatii?

Myös oppiminen on jatkuvassa muutoksessa. Muuttuvat työelämän rakenteet ja osaamistarpeet vaativat osaamisen jatkuvaa päivittämistä – kuinka se tapahtuu ajasta ja paikasta riippumattomasti muun muassa verkkoluentojen, podcastien ja ajatuksia herättelevien oppimistehtävien kautta?

Virtuaalitiedekahvila järjestetään Zoom -verkkotapahtumana tiistaina 12.5.2020 klo 14-15.

Mukaan voi liittyä osoitteessa:

Mukana keskustelussa ovat FT, yliopistonlehtori Jonna Koponen (Itä-Suomen yliopisto, kauppatieteiden laitos) sekä jatkuvan oppimisen suunnittelija Elsi Similä (Itä-Suomen yliopisto, Aducate).

Itä-Suomen yliopisto, viestintäpalvelut

Tuottaja Anne Heikkinen, 050 563 5798