Tuomarin nuija paperipinon edessä pöydällä.

Asianajotoimisto Surakan vuoden 2023 stipendi Marjut Karsikkaalle

Asianajotoimisto Surakka Oy myöntää vuosittain stipendin siviilioikeuden opinnoissa kunnostautuneelle oikeustieteen opiskelijalle. Vuoden 2023 Surakan stipendi (tuhat euroa) myönnettiin oikeustieteen ylioppilas Marjut Karsikkaalle.

Stipendin saajan valinneiden siviilioikeuden opettajien mukaan Marjut Karsikkaan opinnot ovat edenneet sujuvasti. Hänen opintomenestyksensä yleisesti ja siviilioikeudellisissa opintojaksoissa erityisesti on ollut erinomainen. Karsikas on laatinut arvosanan 5/5 saaneen oikeusnotaarin tutkielmansa aiheesta ”Vammaisen henkilön työnantajavastuun sovittelun kriteerit – Kohti yhdenvertaisuuden toteutumista henkilökohtaisen avun työnantajamallissa”. Tutkielma osoittaa Karsikkaan syvällistä perehtymistä tutkielman aihepiiriin ja monipuolisia argumentaatiotaitoja.

Asianajotoimisto Surakka ja oikeustieteiden laitos onnittelevat Marjutia!

Lisätietoja: oikeustieteiden laitoksen johtaja Matti Turtiainen, matti.turtiainen@uef.fi, p. 050 527 7015