UEFin lahjatuotteita.

Asianajotoimisto Surakan vuoden 2021 stipendi Hanna Petäjälle

Asianajotoimisto Surakka Oy myöntää vuosittain stipendin siviilioikeuden opinnoissa kunnostautuneelle oikeustieteen opiskelijalle. Vuonna 2021 Surakan stipendi (tuhat euroa) myönnetään oikeusnotaari Hanna Petäjälle.

Stipendin saajan valinneiden siviilioikeuden opettajien mukaan Hanna Petäjän opinnot ovat edenneet sujuvasti, ja hänen opintomenestyksensä on ollut hyvää.

Petäjä on laatinut oikeusnotaarin tutkielmansa aiheesta ”Lapsen oikeus osallisuuteen ja siihen liittyvät haasteet huoltoriitaoikeudenkäynnissä”. Arvosanan 5/5 saaneessa tutkielmassaan Petäjä on osoittanut kykynsä vakuuttavaan ja selkeään oikeudelliseen argumentaatioon sekä monipuoliseen lähteiden hyödyntämiseen.

Asianajotoimisto Surakka ja oikeustieteiden laitos onnittelevat Hannaa!

Lisätietoja: oikeustieteiden laitoksen johtaja Matti Turtiainen, matti.turtiainen@uef.fi, p. 050 527 7015