UEFin liput.

Asianajajatoimisto Surakka Oy:n stipendi oikeusnotaari Janne Parhamaalle

Itä-Suomen yliopiston oikeustieteiden laitoksella opiskeleva oikeusnotaari Janne Parhamaa saa siviilioikeuden opinnoissa kunnostautuneelle oikeustieteen ylioppilaalle vuosittain jaettavan Asianajotoimisto Surakka Oy:n stipendin.

Parhamaa on kirjoittanut oikeusnotaarin tutkielmansa aiheesta ”Tulosvaroitusvelvollisuuden sopimusoikeudelliset piirteet liikkeeseenlaskijan ja sijoittajan välisessä oikeussuhteessa”. Erinomaisessa tutkielmassaan hän on osoittanut hallitsevansa tutkielman aihepiirin, tuntevansa sopimusoikeuden tutkimusta sekä osaavansa argumentoida vakuuttavasti. Janne Parhamaa on muutoinkin menestynyt opinnoissaan hyvin.

Asianajotoimisto Surakka Oy lahjoitti oikeustieteiden laitokselle 10 000 euroa 70-vuotisjuhliensa yhteydessä vuonna 2017. Lahjoitus on tarkoitettu vuosittain jaettavaan stipendiin siviilioikeuden opinnoissa kunnostautuneelle oikeustieteen ylioppilaalle. Parhamaa on neljäs 1000 euron suuruisen stipendin saanut oikeustieteiden laitoksen opiskelija.