Tekstitarroja lasiseinässä.

Itä-Suomen yliopisto palkitsee nuoria tutkijoitaan - Nuorten tutkijoiden ilta 2021

• Webinaari
  • Yliopistoyhteisö
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Seikkailumieli, keksimisen ilo, työn merkityksellisyys ja rakkaus tieteentekemiseen! Rahoituksesta kilvoittelu, epävarmuus ja pätkätyöt.

Tutkijanurista ja akateemisen urakehityksen suloista ja sudenkuopista puhutaan Itä-Suomen yliopiston Nuorten tutkijoiden illassa.

Tapahtumassa julkistetaan Nuoren tutkijan palkinnot nuoremman tutkijan uravaiheen päätteeksi valmistuneesta erinomaisesta väitöskirjasta ja kuullaan palkittujen puheenvuorot.

Tilaisuuden juontaa viestinnän asiantuntija Risto Löf. Nuoren tutkijan palkinnot jakaa rehtori Jukka Mönkkönen ja tutkijanurien kehittämisestä kertoo henkilöstöjohtaja Jouni Kekäle.

Tervetuloa kuulolle ja keskustelemaan! Tilaisuus on osin englanninkielinen.

Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille.

Itä-Suomen yliopisto, viestintäpalvelut

Tuottaja Anne Heikkinen, 050 563 5798