Nainen istuu sohvalla ja lukee kirjaa

Uudistumiskyvyn johtaminen - tilauskoulutus

smart for good
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
3596 € (alv 24%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Toimintaympäristö muuttuu, minkä takia aikaisemmat toimintatavat vanhenevat. Tarvitaan uudenlaista toimintaa, uudistumista ja oppimista. Oppimisen esteenä voi kuitenkin olla kasvunasenteen puute. Kasvunasenne luo pohjan uuden oppimiselle, uudistumiselle, sitkeällä uurastukselle ja rohkealle kokeilulle. Kasvunasenteen ja kokeilukulttuurin vahvistaminen on taitolaji. Tässä koulutuksessa opit noita taitoja.

Koulutus sisältää kaksi ½ päivän koulutusjaksoa, joiden välissä kokeilet oppimiasi menetelmiä käytännössä. Koulutus perustuu ratkaisukeskeiseen valmentamiseen, jonka keinoin tuetaan kasvunasenteen vahvistumista.

Koulutuksen keskeisiä sisältöjä ovat kasvunasenne, kasvunasenteen osatekijät, kasvunasenteen vahvistaminen palautteen ja tavoitteen keinoin, ratkaisukeskeinen valmentaminen ja kasvunasenne, kokeilukulttuurin tunnuspiirteet, kokeilukulttuurin vahvistamisen keinot.

Koulutuksessa opit vahvistamaan kasvunasennetta ratkaisukeskeisen palautteen ja valmennuskeskustelun keinoin ja opit myös vahvistamaan kokeilukulttuuria työpaikallasi.

Tiiminvetäjät, projektipäälliköt, esihenkilöt, johtajat

Hinta 2900 € + ALV 24% (696 €), verollinen myyntihinta 3596 €. Tarvittaessa kouluttajan matka- ja majoituskustannukset lisätään hintaan.

Verollinen koulutuspalvelu, AVL 39 §.

Arttu Puhakan blogi.

Peruutusehdot ovat koulutuskohtaisia.

Pääsääntöisesti, ilmoittautuminen tulee perua viimeistään 14 kalenteripäivää ennen koulutuksen alkamispäivää. Jos ilmoittautuminen perutaan myöhemmin, laskutetaan asiakkaalta 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei saavu koulutukseen, veloitetaan asiakkaalta koulutuksen hinta täysimääräisesti (maksuttomissa koulutuksissa 100 euron käsittelymaksu). Poikkeuksena ovat lääkärintodistuksella osoitetut sairastumiset ja pitkäkestoisten koulutusten koulutuskohtaiset perumisehdot. Ilmoittautuneen asiakkaan tilalle voi samasta yrityksestä tai organisaatiosta osallistua toinen henkilö, ellei esim. koulutukseen ole erillistä valintaa/pääsykoetta tai ellei vaihtamiselle ole muuta estettä. Osallistumisen vaihtamisesta ei peritä erillistä korvausta. Vaihdoksesta tulee ilmoittaa etukäteen tai viimeistään koulutuksen alkaessa.

Tarkista koulutuskohtaiset peruutusehdot koulutuksen sivulta tai ilmoittautumis/hakulomakkeelta.

Suomi