Nainen istuu sohvalla ja lukee kirjaa

MOOC: Englannin kielen kertauskurssi, osa 1

MOOC
smart for good
Laajuus:
2 opintopistettä
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Kielet ja viestintä
Toteutusmuoto:
Verkko-opetus
Hinta:
0 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opintojaksolla tehdään erilaisia rakenne-, teksti- ja kirjoitusharjoituksia sekä suullisia harjoituksia.

Opintojakso on suunnattu opiskelijalle, joka haluaa kerrata englannin rakenteita ja sanastoa B1/B2-tasolla (CEFR).

Kurssi ei sovellu englannin alkeiden opiskeluun. Tavoitteena on, että kurssin suoritettuaan opiskelijalla on paremmat valmiudet suorittaa hyväksytysti korkeakoulututkintoon kuuluva englannin kielen opintojakso.

Kurssialusta on avoinna Digicampuksessa vuosittain syyskuusta toukokuuhun.

MOOC-kurssien sisältöjä voit opiskella eri tavoin:

Haluan vain selata materiaalia tai opiskella omatoimisesti, en tarvitse opintopisteitä tai todistusta

• Kirjautumalla DigiCampus-ympäristöön Google-tunnuksilla, korkeakoulusi Haka-tunnuksilla tai Suomi.fi-kirjautumisella voit opiskella kurssin materiaaleja ja tehdä tehtäviä. Voit myös jatkaa siitä mihin jäit edellisellä kirjautumisella, ilman ilmoittautumista opintojakson opiskelijaksi yliopiston kautta.
  • Tutustu kurssiin DigiCampus-ympäristössä.

Haluan suorittaa opintopisteytettyinä opintoina ja saada todistuksen

• Avoimen yliopiston opiskelijana saat opintosuorituksen ja opintopisteytetyn todistuksen
    • Ilmoittaudu verkkosivujemme kautta Itä-Suomen yliopiston avoimen yliopiston opiskelijaksi haluamallesi opintojaksolle ja maksa opintomaksu. Saat jatko-ohjeet ja opintojen aloitusohjeet sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen.
    • HUOM! Jos haluat suorittaa kurssin opintopisteytettyinä opintoina, on kurssin kaikki tehtävät suoritettava UEF-tunnuksilla kirjautuneena. Jos olet aloittanut kurssin suorittamisen ennen ilmoittautumista avoimeen yliopistoon, jo tehtyjä tehtäviä ei voida siirtää UEF-tunnuksellesi, vaan joudut aloittamaan ne alusta.

Olen Itä-Suomen yliopiston opiskelija

• Itä-Suomen yliopiston tutkinto-opiskelijana tai jatkuvan oppijan opinto-oikeudella voit ilmoittautua opintojaksolle Pepin kautta.