Työyhteisö ja osaaminen, kevät 2024

Kampus tai kaupunki:
Kuopio
Kategoria:
Sosiaali- ja terveysala, Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Verkko-opetus
Hinta:
105 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opintojaksolla selvitetään, miten johtaminen, ryhmissä ja tiimeissä työskentely, työpaikan ihmissuhteet ja osaaminen vaikuttavat työyhteisön hyvinvointiin.

Suoritustapa: Mittaukset a. työpaikalla: työyhteisön työhyvinvoinnin ja osaamisen arviointi sähköisen kyselyn avulla tai b. Moodle-oppimisympäristössä olevaa materiaalia hyödyntäen. Kirjalliset oppimistehtävät ja aktiivinen osallistuminen verkkotyöskentelyyn.

Opintojakson voi suorittaa vaihtoehtoisesti myös videomateriaalin avulla ilman todellista työpaikkaa

Kirjallisuus: Moodlessa oleva ja muu oppimistehtäviä tukeva lähdemateriaali.

Opintojakso on suoritettavissa ajalla 12.1.-30.4.2024.

Ilmoittautuminen 08.12.2023-05.01.2024.

Suoritustapa: Mittaukset a. työpaikalla: työyhteisön työhyvinvoinnin ja osaamisen arviointi sähköisen kyselyn avulla tai b. eLearn-oppimisympäristössä olevaa materiaalia hyödyntäen. Kirjalliset oppimistehtävät ja aktiivinen osallistuminen verkkotyöskentelyyn.

Kirjallisuus: verkkojaksolla oleva ja muu oppimistehtäviä tukeva lähdemateriaali.

Tavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa nimetä työhyvinvointiin vaikuttavia tekijöitä ja osaa analysoida niiden keskinäisiä suhteita.

Opinnot sopivat kaikille työhyvinvoinnista ja ergonomiasta kiinnostuneille, erityisesti työsuojelun, työterveyden ja henkilöstöhallinnon toimijoille.

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Yksittäisen opintojakson hinta on 15e/ opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin (yhteystiedot alla).

Kellonajasta riippumaton

Opintojakso on suoritettavissa ajalla 12.1.-30.4.2024.

Ilmoittautuminen 08.12.2023-05.01.2024.

Suomi

Ilmoittautumisohje

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-12-08 09:00