Joukot ja todistaminen (Joensuu), lv. 2023-2024

Hinta:
60 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Naivia joukko-oppia, logiikkaa ja kvanttoreita, vastaesimerkki, suora todistus, epäsuora todistus, induktiotodistus, yhtälöt ja epäyhtälöt.

Kurssin suoritettuaan opiskelija:

• hallitsee joukko-opin ja logiikan perusmerkinnät ja -käsitteet
  • osaa lukea todistuksia
  • osaa kirjoittaa yksinkertaisia todistuksia itse
  • osaa keskustella matematiikasta toisten opiskelijoiden kanssa
  • kykenee ratkomaan matemaattisia ongelmia yhteistyössä toisten opiskelijoiden kanssa

Toteutustapa: Opiskelija voi valita osallistuuko lähi- vai etäopetukseen.

Suoritustapa: Kurssin opetus koostuu luennoista, ryhmätyöskentelystä, tehtävistä sekä ohjauksesta, joissa saa tukea tehtävien tekemiseen. Kurssin voi suorittaa joko suorittamalla kurssin aktiviteetit TAI erillisellä loppukuulustelulla.

Oppimateriaali: Kurssilla jaettava moniste.

Opintojakso toteutetaan Joensuussa 7.9.-20.10.2023. Opintojakson tarkemmat tiedot ja aikataulut löytyvät Pepin opinto-oppaasta.

Luonnontieteistä, matematiikasta sivuaineena ja alan opetustehtävistä kiinnostuneet, sekä ammatillista osaamistaan kehittävät.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​
Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Päiväopetus
Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta linkistä. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä ostoskoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Maksa opinnot. Saat sähköpostiisi maksulinkin. Maksamalla vahvistat ilmoittautumisen. Maksulinkki on aktiivinen 24 tuntia. Maksun jälkeen saat kaksi erillistä vahvistusviestiä, yksi ilmoittautumispalvelusta ja toinen Paytrail-palvelusta.

III Ohjeet opintojen aloittamiseen tulevat sähköpostiisi kymmenen päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opinto-oikeuden alkaessa.

Mikäli et saa maksulinkkiä tai muita viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

Ilmoittautuminen alkaa:
2022-08-07 09:00