Ilmastonmuutos -verkkokurssi, lv. 2023-2024

Hinta:
30 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Kurssi perustuu Ilmasto.nyt -verkkokurssin sisältöön: Ilmastomuutos — mistä on kyse, ilmastojärjestelmän toiminta, ilmaston tulevaisuus, vaikutukset, hillintä, sopeutuminen ja suuret kysymykset.

Suoritustapa: Opiskelu oman aikataulun mukaan ja jatkuvaan näyttöön pohjautuva arviointi: oppimispäiväkirja ja monivalintatehtävät. Opintojakson suoritustavoista sovitaan tarkemmin opintojakson alussa.

Toteutustapa: Verkkokurssi ja siihen liittyvät tehtävät. Kurssin voi suorittaa suomeksi tai englanniksi.

Oppimateriaali: Verkkomateriaali.

Aiheesta kiinnostuneet, osaamistaan päivittävät opettajat, työelämässään ilmastonmuutoksen haasteisiin törmäävät.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​
Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton
Suomi
Englanti

Kurssin voi suorittaa haluamallaan kielellä.

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset tältä sivulta; heti ilmoittautumisajan alettua tässä on painettava nappi. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-12-08 09:00