Ergonomian ja työhyvinvoinnin perusopinnot lv. 2023-2024

Kampus tai kaupunki:
Kuopio
Kategoria:
Sosiaali- ja terveysala, Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Verkko-opetus
Hinta:
375 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opinnot suoritetaan kokonaan verkko-opintoina, mutta opintoihin liittyvät mittaukset toteutetaan todellisissa työpaikoissa. Opinnot on mahdollista suorittaa myös videoaineiston avulla.
Yhteistyöoppilaitoksissa opinnot voidaan toteuttaa monimuoto-opetuksena. Ergonomian yksittäiset opintojaksot vanhenevat noin 10 vuodessa, jonka jälkeen opintojen päivitystarve arvioidaan oppiaineen vastuuopettajan kanssa.

Ergonomian ja työhyvinvoinnin perusopintoihin 25 op kuuluu viisi jaksoa. Opintojaksojen Moodle/Digicampus -ympäristöön tulee kirjautua heti jakson alkaessa.

Opintokokonaisuus koostuu seuraavista opintojaksoista:

4450337 Työhyvinvoinnin kehittämisen avaimet 4 op
4450340 Työn monipiirteinen kuormittavuus 7 op
4450339 Työyhteisö ja osaaminen 7 op
4450338 Työympäristö 4 op
TL00CM79 Työ ja työturvallisuus 3 op

Huom! Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Opintokokonaisuuksiin ei voi ilmoittautua.

Opintokokonaisuus koostuu seuraavista opintojaksoista:

Huom! Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille.

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille.  Yksittäisen opintojaksojen hinta on  15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton

Opetusaika on yksittäisten opintojaksojen opetusaika. Tarkista ilmoittautumisajat yksittäisten opintojaksojen tiedoista.

Suomi

Ei sähköistä ilmoittautumista

Opintokokonaisuuteen ei voi ilmoittautua, vaan ilmoittautuminen tehdään opintojaksoittain 15e/op.