Palvelukanavat

Tietotekniikkapalvelut haluaa palvella UEFilaisia monikanavaisesti ja helposti. Palvelun helppous tarkoittaa vaihtoehtoisia palvelukanavia.  UEFilaisten käytössä on neljä palvelukanavaa: UEF Asiointipalvelu, Chat-palvelu,  puhelinpalvelu ja asiakaspalvelupisteet.

Tietotekniikkapalvelujen palvelukanavia hoitaa IT Service desk.

UEF Asiointipalvelu

Sähköisen asiointipalvelun kautta voit tilata Tietotekniikkapalveluiden tuottamia IT-palveluita, pyytää tukea niiden käyttöön sekä ilmoittaa mahdollisista häiriöistä.

Asiointipalvelun käyttö vaatii UEFin käyttäjätunnuksen.

Mene asiointipalveluun (https://asiointi.uef.fi)

Chat-palvelu:

Chat-palvelussa sinua palvelevat Tietotekniikkapalveluiden asiantuntijat. Heiltä voit kysyä Tietotekniikkapalvelujen tarjoamista IT-palveluista. Chat-palvelu löytyy Tietotekniikkapalvelujen julkisilta sivuilta oikeasta alanurkasta sekä UEF Asiointipalvelusta. Klikkaa Chat-palvelu ikonia ja aloita keskustelu!

Chat-palvelu on avoinna arkisin 26.6. -18.8.  klo 9-14 välisenä aikana.

19.8. alkaen chat avoinna 9-15

Puhelinpalvelu: 0294 458880

Puhelinpalvelu on avoinna arkisin 26.6. -18.8.2017 klo 9-14 välisenä aikana.

Asiakaspalvelupisteet

Joensuu
Carelia 1. kerros, kirjaston ja Opparin palvelutiski

Aukioloajat: ma-pe klo 8-16

HUOM! Carelian kirjaston remontin aikana 19.6.-18.8.2017 asiakaspalvelutiski poikkeuksellisesti Metria MP102

Aukioloajat: ma-pe klo 9-14




Kuopio
Canthia 2. kerros, Opparin palvelutiski
Aukioloajat: ma-pe klo 8-16

Savonlinna
Kuninkaankartanonkatu 5-7 (2. kerros, huone A215)
Aukioloajat: ma-pe klo 8-15

Oikopolut

Asiointipalvelut-sivusto

Asiointipalvelut-sivusto

IT-tuki chat

0294 4 58880