Snelmmanian pääaula.

Professorien puheenvuoroja tieteen ytimestä – yleisötilaisuus Kuopiossa 11.1.

Professoriliitto järjestää 11. tammikuuta Kuopion Musiikkikeskuksessa kaikille avoimen yleisötilaisuuden, jossa kuullaan Itä-Suomen yliopiston professorien puheenvuoroja.

Ympäristöaltisteiden toksikologian professori Marjut Roponen kertoo allergiaterveydestä muuttuvassa maailmassa. Yleislääketieteen professori Pekka Mäntyselän esityksen aiheena on pitkittynyt kipu. Monitieteisen rajatutkimuksen professori Jussi P. Laine puhuu aiheesta Rajat ja turvallisuus muuttuvassa maailmassa: Suomen itäraja rajatutkimuksen valossa.

Puheenvuoroja tieteen ytimestä -tilaisuus järjestetään 11.1.2024 klo 14.30–16 Kuopion Musiikkikeskuksen Valohallissa osoitteessa Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Tilaisuudessa julkistetaan myös Vuoden Professori 2024. Tilaisuuden juontaa toimittaja, dosentti Pekka Niiranen. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia.

Ohjelma Professoriliiton sivuilla