Lääkäreitä tabletti kädessä.

Ensimmäinen lääketieteen erikoisalatapahtuma avaa uramahdollisuuksia alan opiskelijoille ja valmistuneille 10.4.

Kaikkiaan 19 lääketieteen erikoisalaa esittäytyy erikoisalatapahtumassa Kuopion kampuksella Medistudialla 10.4.2024 klo 13–16. Lääketieteen opiskelijoille ja erikoislääkärikoulutuksesta kiinnostuneille suunnattu tapahtuma järjestetään nyt ensimmäistä kertaa.

Erikoisalaesittelyjen lisäksi tapahtumassa kuullaan uraohjauksesta sekä erikoislääkärikoulutukseen ja yleislääketieteen erityiskoulutukseen hakemisestä. Saliohjelma on Medistudian luentosaleissa MS300, MS301 ja MS302. Aulan tapahtuma-alueella voi kierrellä tutustumassa erikoisaloihin oman kiinnostuksen mukaan.

Tapahtuman järjestää Itä-Suomen yliopiston lääketieteen laitos yhteistyössä Nuorten lääkärien yhdistyksen ja lääketieteen opiskelijoiden ainejärjestön KuoLon kanssa.

Ohjelma alla.

Lääketieteen erikoisalatapahtuma.