UEF Kuopion ylioppilaskuoro on ollut osa Kuopion ylioppilaselämää jo yli 30 vuoden ajan. Kuoromme esiintyy monenlaisissa tilaisuuksissa niin yliopistolla, kuin kaupungillakin ainejärjestöjen ja yliopiston juhlallisuuksista pikkujouluihin ja yksityistilaisuuksiin. Jos siis kaipaisit tilaisuuteesi kuoroa, ota meihin yhteyttä! Kuoro järjestää myös omia konserttejaan noin kaksi kertaa vuodessa, joulun alla sekä keväällä.

Kuorossamme mukanamme on opiskelijoita kaikista vaiheista, alumneja sekä yliopiston henkilökuntaa. Kuoroon liittyäkseen ei myöskään tarvitse olla Itä-Suomen yliopiston opiskelija tai opiskelija lainkaan, otamme mukaan myös muita laulamisesta kiinnostuneita!

Kuoroamme on vuodesta 2019 alkaen johtanut kuopiolainen kanttori Richard Nicholls ja kuoroa ylläpitää UEF Kuopion Ylioppilaskuoro ry.

Vuosi 2024 on täällä! Nyt on hyvä hetki aloittaa kuoroharrastus, joten tule tutustumaan toimintaamme avoimiin harjoituksiimme 23.1.. Lue lisää täältä!