EMBA infotilaisuus verkossa

EMBA | Johtamisen asiantuntijaohjelma -infotilaisuus verkossa

Ilmoittaudu mukaan Executive MBA -infotilaisuuksiin ja tule kuulemaan mistä UEF EMBA-ohjelma koostuu, mitä hyötyä sinulle ja organisaatiollesi opinnoistasi on, millaista opiskelu työn ohessa on ja miten opinnot voi aloittaa. UEF EMBA oivalluttaa ja kehittää henkillökohtaisten johtamistaitojen lisäksi koko yritystä. Omaan yhteisöön soveltavat oppimistehtävät ja kehittämistyö hyödyttävät välittömästi organisaatiota ja liiketoimintaa.
  • Yleisötapahtuma
  • Jatkuva oppiminen
  • Oppiva ihminen
  • Talous ja yhteiskunta
  • Koulutus ja oppimisympäristöt
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Yhteystiedot:

Maria Laukkanen

Lisää kalenteriin:

Ilmoittaudu infotilaisuuteen ja kuule lisää suositusta, yli 20-vuoden perinteet omaavasta johtajuuden kehittämisen asiantuntijaohjelmasta!

UEF EMBA-asiantuntijaohjelma 100 op

• tukee valmentavan johtamisen keinoin  henkilökohtaisen johtajuuden kasvua uran eri vaiheissa
  • pohjautuu tuoreeseen tutkimustietoon ja parhaimpiin oppimisratkaisuihin
  • vahvistaa kestävää johtajuutta ja hyvinvoinvien työyhteisöjen rakentumista
  • mahdollistaa toimialoja ylittävien verkostojen kasvattamista
  • syventää tietoista johtamisotetta henkilökohtaisen valmennuksen avulla

Tutustu EMBA-opiskelijatarinoihin

Infotilaisuudet:

Nauhoitamme tilaisuuden info-osuuden ja laitamme kaikille ilmoittautuneille linkin ja materiaalit sähköpostiin tilaisuuden päätteeksi.