SCHOOLWELL - Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin koulu profiilikuva

SCHOOLWELL - Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin koulu

Projekti
01.10.2022 - 30.09.2028
Kliinisen lääketieteen yksikkö, Lääketieteen laitos, Terveystieteiden tiedekunta
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto, Filosofinen tiedekunta

Rahoittajat

Päärahoittaja

SCHOOLWELL - Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin koulu rahoittajan logo SCHOOLWELL - Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin koulu rahoittajan logo

Johtajat

Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin koulu (SchoolWell) -hanke on strategisen tutkimuksen neuvoston (STN) rahoittama monitieteinen konsortio, jonka osatoteuttajia ovat Helsingin yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, Tampereen yliopisto, Jyväskylän yliopisto, Jyväskylän ammattikorkeakoulu ja Oulun yliopisto. Keskeisenä tavoitteenamme on vaikuttaa suomalaisen peruskoulun ytimeen, arkiseen pedagogiseen toimintaan, ja luoda yhdessä lasten, nuorten ja heidän kanssaan työskentelevien aikuisten kanssa kokonaisvaltaista hyvinvointia ja oppimista tukevia ratkaisuja.

Lue lisää hankkeesta: www.helsinki.fi/schoolwell