Uutiset
28.3.2024
27.3.2024
26.3.2024
Tapahtumat
22
Maa
2024
3
Huhti
4
Siirry Ajankohtaista-osioon
Suomeksi
In English
Hakusi tuotti 8 tulosta.
Onko organisaatiosi asiakasviestintä kunnossa? Työntekijä on työpaikan käyntikortti ja asiakasviestinnän on tärkeää olla kunnossa.
Työ on muuttunut merkittävästi etätyön ja digitalisaation myötä, mutta suurin osa työtavoistamme johtaa viime vuosikymmenille. Tarvitsemme siis entistä parempia tapoja johtaa itseämme.
Keskimäärin keskeytykset vievät 20–30 % toimihenkilön työpäivästä. Ja suurin osa on itse aiheutettuja. Niitä kannattaa siis vähentää. Mutta kuinka?
Ajatukset ja tunteet vaikuttavat suuresti toimintakykyymme. Osaatko ylläpitää keskittymistä ja vahvistaa ajattelua avaavia tunteita?
Hyvän palaverin ja ryhmän työskentelyn ohjaaminen on taitolaji ja sen voi oppia.
Resilienssi on muutosjoustavuutta ja kykyä ponnahtaa takaisin vastoinkäymisen jälkeen. Sitä vahvistaa taidot, jotka myös tukevat optimaalista toimintakykyä. Nämä taidot on opittavissa.
Palvelumuotoilu on tapa kehittää palveluja ja se tarjoaa toimintamallin palveluiden ja palveluliiketoiminnan innovointiin.
Jos tahdot kokeilla ja harjoitella erilaisia menetelmiä haitallisen stressin taltuttamiseksi, niin tämä koulutus on Sinulle ja työyhteisöllesi.