Palvelumuotoilu - Level up!
Kehitätkö työssäsi palveluja ja tarvitset sitä varten erilaisia lähestymistapoja? Voisiko palvelumuotoilu tarjota sinulle uusia näkökulmia ja menetelmiä?
- Päivämäärä:
- 1.1.2022 - 30.6.2023
- Laajuus:
- 0
- Kampus tai kaupunki:
- Joensuu
- Kategoria:
- Liiketalous ja kansainvälisyys, Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
- Toteutusmuoto:
- Monimuoto
- Hinta:
- -
Ovatko palvelumuotoilun perusasiat jo hallussa ja asiakaslähtöisyys ja palvelumuotoilu ovat kehittämistyösi ydintä? Palatko halusta syventää omaa asiantuntemustasi palvelumuotoilusta ja oppia lisää palvelumuotoilun menetelmistä?
Palvelumuotoilu Level up -koulutuskokonaisuudesta voit valita osaamista parhaiten tukevat aiheet (2 op), olisi roolisi työelämässä sitten kehittäjä, johtaja tai asiantuntija.
- Asiakaskokemuksen johtaminen
- Monimutkaiset palvelupolut
- Palvelumuotoilun vaikuttavuus ja mittaaminen
- Fasilitointi ja yhteiskehittäminen
- Työntekijäkokemus
- Visualisointi
- Palvelujen konseptointi
- Design Sprint
- Strateginen muotoilu
Koulutuskokonaisuus soveltuu henkilöille, joilla palvelumuotoilun perusteet ovat hallussa ja joilla on halu syventää osaamistaan eri palvelumuotoilun osa-alueissa. Olisi roolisi sitten:
- Kehittäjä, joka haluaa syventää omaa asiantuntemusta palvelumuotoilusta ja haluaa monipuolistaa jo ennestään laajaa menetelmäosaamista.
- Johtaja, joka haluaa vahvistaa yrityksen asiakaskokemusta ja johtaa sitä sekä strategian että käytännön tasoilla. Organisaatiotasolla hänellä on halua vahvistaa palvelumuotoilun roolia ja muuttaa organisaation toimintatapaa asiakaslähtöisemmäksi.
- Asiantuntija, joka työssään tarvitsee erilaisia lähestymistapoja kehittämiseen ja tahtoo soveltaa ja hyödyntää palvelumuotoilua menetelmänä ja ajattelutapana.
Koulutuskokonaisuus alkaa keväällä 2022 aiheilla:
Asiakaskokemuksen johtaminen (2 op)
Monimutkaiset palvelupolut (2 op).
Toteutetaan etä- ja lähitoteutuksena, valintasi mukaan. Koulutuspaikkakuntana toimii Joensuu.
Yhden 2 op moduulin hinta on 890 euroa (alv 0 %)