Viestintä ja vuorovaikutus muutosprosessissa , lv. 2023-2024, verkko-opinnot

Hinta:
45 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opintojaksolla syvennytään viestintään ja vuorovaikutukseen organisaatioiden muutoksissa. Muutoksia tarkastellaan jatkuvina, strategisina ja vuorovaikutteisina prosesseina.

HUOM! Ilmoittautumiseen tulee järjestelmävaihdoksen vuoksi lyhyt katko. Ilmoittautuminen sulkeutuu perjantaina 17.11.2023 klo 15.00 ja avautuu jälleen perjantaina 8.12.2023 klo 9.00. (huom. avautuminen on viivästynyt kahdella viikolla aiemmin ilmoitetusta ajakohdasta).

Suoritustapa: Perehtyminen kirjallisuuteen ja itsenäiset oppimistehtävät

Vaihtoehtoiset tehtävänpalautusajat lukuvuonna 2023-2024:

Syksy 2023: 31.8., 31.10. ja 31.12

Kevät 2024: 31.1., 31.3., 31.5. ja 31.7.

Opiskelija voi palauttaa työnsä milloin vain lukuvoden aikana, opettaja arvioi tehtävät ylläolevan aikataulun mukaisesti (kolmen viikon sisällä viim. palautuspäivästä)

Oppimateriaali: Moodlesta löytyvä materiaali

Opettaja: Yliopisto-opettaja, FM Esteri Savolainen

Arviointi: Opintojakso arvioidaan asteikolla 0–5.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee organisaatioiden ajankohtaisia muutoksia, ymmärtää viestinnän ja vuorovaikutuksen tehtävät organisaatioiden muutosprosesseissa sekä osaa tarkastella organisaatioiden muutoksia jatkuvina, strategisina ja vuorovaikutteisina prosesseina.

Opinnot soveltuvat kaikille alasta kiinnostuneille ja muiden opintojen tueksi.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opintojaksokohtainen opiskeluoikeus on voimassa 31.7.2024 saakka.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alta.

Kellonajasta riippumaton

Suomi

Ilmoittautumisohje

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-12-08 09:00