Never stop learning.

Hinta:
30 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Tämä opintojakso kuuluu Filosofian perusopintokokonaisuuteen (yhteiskuntatieteet).

Osaamistavoitteet

Yhteiskuntafilosofian keskeisten kysymysten tunnistaminen. Opintojakso kehittää seuraavia geneerisiä taitoja: Etiikka, kriittinen ajattelu.

Yhteiskuntafilosofian keskeisten kysymysten esittely.

Suoritustavat

Luentokurssi (2 op).Videoyhteys kampusten välillä.

Luennot voi korvata kirjatentillä 5313121 Johdatus yhteiskuntafilosofiaan, kirjatentti 2 op.

Aikataulu

Luennot Joensuun kampuksella: 21.11.-1.12.2023

Opinnot on aikataulutettu ja integroitu yliopiston perus- eli tutkinto-opetukseen. Tarkemmat aikataulu- ja paikkatiedot Pepin opinto-oppaasta (nähtävillä viimeistään elokuussa).

Arviointi: 0-5

Opettaja: Maija Aalto-Heinilä

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Yksittäisen opintojaksojen hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot.

Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit. Jos opintojakson opetukseen voi ilmoittautua jatkuvasti, opiskeluoikeusaika on 1.8. - 30.7.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Päiväopetus

Luennot Joensuun kampuksella: 21.11.-1.12.2023

Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset "Ilmoittaudu koulutukseen"-linkistä. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä ostoskoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Maksa opinnot. Saat sähköpostiisi maksulinkin. Maksamalla vahvistat ilmoittautumisen. Maksulinkki on aktiivinen 24 tuntia. Maksun jälkeen saat kaksi erillistä vahvistusviestiä, yksi ilmoittautumispalvelusta ja toinen Paytrail-palvelusta.

III Ohjeet opintojen aloittamiseen tulevat sähköpostiisi seitsemän päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opinto-oikeuden alkaessa.

Mikäli et saa maksulinkkiä tai muita viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-08-08 09:00