Avoin yo: Consumer Behavior in Tourism, lv. 2020-2021, verkko-opinnot
- Päivämäärä:
- -
- Ilmoittautumisaika:
- 4.1.2021 - 30.6.2021
- Kampus tai kaupunki:
- -
- Kategoria:
- -
- Toteutusmuoto:
- Verkko-opetus, Itseopiskelu
- Hinta:
- 60 €
Tourist motivation and determinants; decision-making; expectations, perceptions and experiences; loyalty; responsible tourist behavior; cross-cultural issues in tourism
Study Material: Articles and other material
Study Modes: Independent reading, online examination and/or other online methods.
Type: Intermediate Studies

The student
- understands the main concepts of consumer behavior in tourism
- understands the connection of customer insight and marketing activities in the context of tourism business
- can utilize the customer insight information in planning and implementing tourism business activities
- can act in responsible manner as a tourist and promote responsible behaviour within tourism business
- can acquire and apply knowledge about future trends in tourism behavior
Vaihtoehtoiset palautuspäivät 2020-2021:
30.09.2020, 30.11.2020, 28.2.2021, 30.4.2021
Basic knowledge in business is recommended.
0-5
Opetuskieli: englanti. Tehtävät voi tehdä myös suomeksi.
Koulutussihteeri Aija Turunen, aija.turunen@uef.fi, puh. 0294 457 051
Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi ilmoittautumisvahvistuksen, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Jos et saa vahvistusta, tarkistathan sähköpostisi roskapostin ja ota tarvittaessa yhteyttä.
Lisätietoa kauppatieteiden opinnoista kauppatieteiden ja matkailualan sivulta
Suunnittelija
