Palvelukanavat

Tietotekniikkapalvelut haluaa palvella UEFilaisia monikanavaisesti ja helposti. Palvelun helppous tarkoittaa vaihtoehtoisia palvelukanavia.  UEFilaisten käytössä on neljä palvelukanavaa: UEF Asiointipalvelu, Chat-palvelu,  puhelinpalvelu ja asiakaspalvelupisteet.

Tietotekniikkapalvelujen palvelukanavia hoitaa IT Service desk. 

UEF Asiointipalvelu

Sähköisen asiointipalvelun kautta voit tilata Tietotekniikkapalveluiden tuottamia IT-palveluita, pyytää tukea niiden käyttöön sekä ilmoittaa mahdollisista häiriöistä.

Asiointipalvelun käyttö vaatii UEFin käyttäjätunnuksen.

Mene asiointipalveluun (https://asiointi.uef.fi)

Chat-palvelu:

Chat-palvelussa sinua palvelevat Tietotekniikkapalvelut asiantuntijat. Heiltä voit kysyä Tietotekniikkapalvelujen tarjoamista IT-palveluista. Chat-palvelu löytyy Tietotekniikkapalvelujen julkisilta sivuilta oikeasta alanurkasta sekä UEF Asiointipalvelusta. Klikkaa Chat-palvelu ikonia ja aloita keskustelu!

Chat-palvelu on avoinna arkisin  klo 9 -15 välisenä aikana. 

Puhelinpalvelu: 0294 458880

Puhelinpalvelu on avoinna arkisin klo 8 -15 välisenä aikana.

Asiakaspalvelupisteet

Joensuu
Carelia 1. kerros,  IT Service desk ja Opparin palvelutiski
Aukioloajat: ma-pe klo 9 -15.00  

Joulun ajan poikkeusaukioloaikamme

21.12.2019–1.1.2020 suljettu
2.–3.1.2020    9 - 15.00
4.1.-6.1.2020     suljettu

Kuopio

Canthia 2. kerros, Opparin palvelutiski

Aukioloajat: ma-pe klo 8 - 15.00 

Joulun ajan poikkeusaukioloaikamme

21.12. suljettu
23.-28.12 suljettu
30.12. klo 9-16
31.12.- 1.1.suljettu
2.- 3.1. 9-15
4.- 6.1. suljettu

 

 

Sähköposti servicedesk(at)uef.fi

 

 

Oikopolut

Asiointipalvelut-sivusto

Asiointipalvelut-sivusto

IT-tuki chat

0294 4 58880