Palvelukanavat

Tietotekniikkapalvelut haluaa palvella UEFilaisia monikanavaisesti ja helposti. Palvelun helppous tarkoittaa vaihtoehtoisia palvelukanavia.  UEFilaisten käytössä on neljä palvelukanavaa: UEF Asiointipalvelu, Chat-palvelu,  puhelinpalvelu ja asiakaspalvelupisteet.

Tietotekniikkapalvelujen palvelukanavia hoitaa IT Service desk.

UEF Asiointipalvelu

Sähköisen asiointipalvelun kautta voit tilata Tietotekniikkapalveluiden tuottamia IT-palveluita, pyytää tukea niiden käyttöön sekä ilmoittaa mahdollisista häiriöistä.

Asiointipalvelun käyttö vaatii UEFin käyttäjätunnuksen.

Mene asiointipalveluun (https://asiointi.uef.fi)

 

Chat-palvelu:

Chat-palvelussa sinua palvelevat Tietotekniikkapalvelut asiantuntijat. Heiltä voit kysyä Tietotekniikkapalvelujen tarjoamista IT-palveluista. Chat-palvelu löytyy Tietotekniikkapalvelujen julkisilta sivuilta oikeasta alanurkasta sekä UEF Asiointipalvelusta. Klikkaa Chat-palvelu ikonia ja aloita keskustelu!

Chat-palvelu on avoinna arkisin kesäaikaan 4.6.2018 -  17.8.2018 klo 9-14 välisenä aikana.

Puhelinpalvelu: 0294 458880

Puhelinpalvelu on avoinna arkisin kesäaikaan 4.6.2018 -  17.8.2018 klo 9-14 välisenä aikana.

Asiakaspalvelupisteet

Joensuu
Carelia 1. kerros,  IT Service desk ja Opparin palvelutiski
Aukioloajat kesäaikaan: ma-pe klo 9-14


Kuopio
Canthia 2. kerros, Opparin palvelutiski

Aukioloajat kesäaikaan:

Kesäkuu

  • 4.6.- 20.6. ma-pe klo 8-15
  • to 21.6. klo 8-13
  • pe 22.6. juhannusaatto SULJETTU
  • 25.-29.6. ma-pe klo 9-14

Heinäkuu-Elokuu

  • 2.-27.7. ma-pe klo 10-14
  • 30.7.-3.8. ma-pe klo 9-14
  • 6.-17.8. ma-pe klo 8-15
  • 20.8. alkaen normaalit aukioloajat

Savonlinna
Kuninkaankartanonkatu 5-7 (2. kerros, huone A215)
Aukioloajat kesäaikaan: ma-pe klo 8-15

Oikopolut

Asiointipalvelut-sivusto

Asiointipalvelut-sivusto

IT-tuki chat

0294 4 58880