Asiakkuus

 

  • Rekisteröidy asiakkaaksi täyttämällä verkossa asiakastietolomake.
  • Asiakkaaksi rekisteröidyttyään UEF-opiskelijat ja -henkilökunta voivat kirjautua UEF-Primoon UEF-käyttäjätunnuksella ja muut asiakkaat kirjastokortilla.
  • UEF-Primoon kirjautuneena näet omat henkilötietosi, voit uusia lainasi, tehdä varauksia verkossa ja etäkäyttää e-aineistoja. Voit myös tallentaa tekemiäsi tiedonhakuja ja suosikkeja myöhempää käyttöä varten.
  • Asiakkaan tulee esittää kirjastokortti lainatessaan ja varatessaan painettua aineistoa.
  • Asiakastietolomakkeen allekirjoittaminen on sopimus, jota vastaan saat määräaikaisen käyttöoikeuden lainattavaan aineistoon sekä sitoudut noudattamaan käyttösääntöjä ja vastaamaan kortilla lainatusta aineistosta.
  • Ilmoita muuttuneet yhteystietosi kirjastoon.

  • Ota yhteyttä kirjastoon, jos kadotat kirjastokorttisi.

lisätietoja

kirjasto[at]uef.fi

Palaute

Palautelomake

Palautteita käsitellään päivittäin. Helposti korjattavissa olevat asiat ratkaistaan välittömästi, jos ne ovat palvelun kannalta olennaisia ja palvelupolitiikan mukaisia. Kaikki palautteet käsitellään asianomaisessa palvelussa ja lisäksi tarvittaessa kirjaston eri työryhmissä. Palautteet ja niitä seuranneet toimenpiteet käsitellään vuosittain johtoryhmässä johdon katselmuksessa.