Väitöskirja.

Aika:
Tapahtumapaikka:
Medistudia, MS301, Kuopion kampus
Tilaisuutta voi seurata myös verkossa (Teams)
Lisää kalenteriin:

MSc Valeria Iannonen väitöskirja Molecular perspectives on MASLD: Pathogenesis and a novel therapeutic approach. Insights into MASLD development and progression & exploring advanced microbial therapeutics along with dietary changes in mice (Molekyylimetabolian näkökulmia metabolisiin häiriöihin liittyvään rasvamaksatautiin: Patogeneesi ja uusi lähestymistapa hoitoon. Näkökulmia maksan rasvoittumiseen, rasvoittumisen etenemiseen ja maksan rasvoittumisen uuden hoitomuodon vaikutuksiin) tarkastetaan terveystieteiden tiedekunnassa. Vastaväittäjänä toimii apulaisprofessori Chi Bun Chan Hong Kongin yliopistosta ja kustoksena professori Marjukka Kolehmainen Itä-Suomen yliopistosta. Tilaisuus on englanninkielinen.

Väitöstiedote julkaistaan osoitteessa https://www.uef.fi/fi/vaitokset noin viikkoa ennen väitöstä.